21 Temmuz 2014 Pazartesi

blistex lip tone

merhaba,

yazın bu sıcak günlerinde elim hiç makyaj malzemelerine gitmediği gibi, blog yazmak için klavyenin tuşlarına da gitmedi bir süredir. ama paylaşım yapmak da istiyorum bi yandan. madem öyle, kullandığım dudak nemlendiricisinden bahsedeyim dedim ben de. 



kendisi blistex lip tone. nemlendirmesinden memnunum, yağlı yağlı bir his yaşatmıyor. çok çatlamış, kurumuş dudaklar için iyileştirme etkisi olacağını sanmıyorum ama rutin kullanımda yeterli bir nemlendirme sağlıyor. bence bu ürünün asıl güzelliği dudaklara verdiği o çok doğal, tatlı rengi.



ürün spf15 içeriyor. içinde mentol olduğundan sürdükten hemen sonra dudaklarda bir mentol ferahlığı oluyor ama kısa sürede geçiyor. çok çok hafif şekerli bir kokusu var rahatsız edici değil. 

ben gratisten 8 ya da 9 liraya almıştım ama internetten daha uyguna bulunabilir. lip balm arayışındaysanız seçenekler arasına eklemenizi öneririm.

  hoşçakalın  

5 yorum:

  1. bende bu ürünü cok seviyorum, yalan yok en az 7 yil olmustur kullanali, onuda niye okadar iyi hatirliyorum 2008 yazin görümcem almanyaya gelmisti ve cok begenmisti bunu ve burdan alip gitmisti, bittikce tekrar aliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. insan önem verdiği şeyleri hatırlıyor. ben de bi kıyafetlerimi, bir de makyaj malzemelerimi ne zaman nerden aldığımı unutmam=)

      Sil
  2. Bende lip balm arayışındaydım. Bu meşhur blistexi deneyeceğim :)

    YanıtlaSil
  3. Elimdeki renkli, günlük kullanıma uygun dudak kremlerinden biri bittiğinde bunu almak istiyorum :) Hakkında güzel şeyler okudum hep. Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güzel bir ürün, hatta bu aralar yine elim çok gidiyor.
      bu sıcakta bile sert yapısını korumayı başardığından bitmeye yaklaşmadı bile:)

      Sil