28 Aralık 2014 Pazar

gratis yılbaşı indiriminden aldıklarım

günaydın herkese,

yılbaşı indirimini boş geçmek olmaz diye düşünüp dün yine gratisin yolunu tuttum. aslında bi kaç makyaj ürünü vardı aklımda ama, indirim oranları pek tatmin edici olmadığından almadım.



garnier color naturals boyayı sevdiğimi biliyorsunuz artık. saçlarımı biraz koyulaştırmaya karar verdiğimden çikolata kahve rengini aldım bu sefer. fiyatı da çok güzel, 5,25.

cettua burun bantları, siyah nokta temizliğinde yardımcılarım. indirimli fiyatı 2,50.

eklips far fırçası kullanıp memnun kaldığım bir fırça. fazla fırça göz çıkarmaz. fiyatı 3,25

eklips kontur fırçası, deneyip göreceğiz. 5,90

gosh kaş kalemi, gosh tan aldığım ilk ürün. grey brown rengini denemeden aldım ama isabetli bir tercih olmuş. yüzde elli indirimli fiyatı 11,25

emily 211 numaralı dudak kalemi, bloglarda çok görüp almak istediğim renkti. gerçekten her renk rujla uyabilecek yumuşak bir dudak kalemi. 2,50 lira.

siz neler aldınız ya da almayı planlıyorsunuz?

  hoşçakalın 


6 yorum:

  1. Aldıkların gayet güzel, ben yüz temizleme pamuğu almayı planlıyorum:) bir de belki the balm ürünlerine bakabilirim:)
    Sevgiler!:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. the balmdan benim de almak istediklerim vardı ama yüzde elli indirimi bekliycem sanırım=)

      Sil
    2. Iyıkı söyledin çok mantıklı!:)

      Sil
  2. eklips fırçalardan ben de aldım fiyatına göre gerçekten kaliteliler
    benim de bloguma ve kanalıma beklerim

    http://senbenvehayat.blogspot.com.tr/
    https://www.youtube.com/channel/UCthmdOfIbyTUgagQh4Q8lxw

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle. ben de çok seviyorum eklips fırçaları, yumuşacıklar..
      hemen bakıyorum, teşekkürler..

      Sil
  3. Güle güle kullan aldıklarını!

    YanıtlaSil