11 Haziran 2015 Perşembe

en sevdiğim 5 nude ruj

herkese günaydın!

bugün sizler için elimdeki favori nude rujlarımı inceledim. oldukça uzun bir süredir elim bu beş rujdan başkasına gitmiyor. her makyajla uyduklarını, göze batmadıklarını ve koyu renklere nazaran dudakları daha dolgun gösterdiklerini düşündüğümden olsa gerek.


ilk bakışta birbirlerine benziyor gibi dursalar da, renk tonu ve yapı farklılıkları dudağa sürüldüğünde ortaya çıkıyor.


soldan sağa: maybelline 162 feel pink, rimmel london kate moss 104, wet'n wild bare it all, gosh 122 nougat, essence 05 cool nude


renklerini karşılaştırabilmek için tek tek değil, yan yana göstermek istedim. gün ışığında bir kaç kat uygulanmış halleri. sıralama aynı.

soldan sağa: maybelline 162 feel pink, rimmel london kate moss 104, wet'n wild bare it all, gosh 122 nougat, essence 05 cool nude

maybelline 162 feel pink: pembenin en doğal hali. kremsi yapısı ile nemlendiriyor, renk vermesi güzel. kalıcılığı ortalama diyebilirim. içlerinde en uzun süredir kullandığım bu.

rimmel london kate moss 104: birazcık mürdüme çalan bir pembe. mat yapıda ama uygulaması kolay. dudakları kurutabiliyor. renk vermesi çok başarılı.

wet'n wild bare it all: kahveye dönük bir nude. mat yapıda. kuru dudaklara sürümü biraz uğraştırabilir. tek katta rengini veriyor ve saatlerce yerinden kıpırdamıyor.

gosh 122 nougat: içlerinde en nude nude olanı:) ruj sürüp sürmediğim belli olmuyor bununla. kremsi yapıda, kalıcılığı çok iyi sayılmaz.

essence 05 cool nude: soğuk bir pembe nude. en ince yapıda olanı bu içlerinde. nemlendiriyor. kalıcılığı kötü.

sonuç olarak, özelikler açısından şöyle sıralamalar yapılabilir.

renk verme: wet'n wild > rimmel london > maybelline = gosh > essence

kalıcılık: wet'n wild > rimmel london > maybelline > gosh > essence

nemlendirme: gosh > essence = maybelline > rimmel london > wet'n wild

umarım faydalı bir yazı olmuştur.
okuduğunuz için teşekkürler
hoşçakalın



8 yorum:

  1. Hepsinin rengi sahane, en soldaki pembe maybelline e bayildim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de çok seviyorum onu. yaklaşık iki yıldır elimden düşmüyor :)

      Sil
  2. Wet n wild'ın bu serisinden 10 tane ruj sipariş ettim, çok seveceğimi düşünüyorum umarım yanılmam :D Yeni bir takipçinizim benim blogumu ziyaret ederseniz sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eminim seversin..ben de seriyi tamamlamak istiyorum:)
      blogun harika, hemen takibe aldım.

      Sil
  3. Açık ara favorim Bare It All ama diğerleri de oldukça güzel, isimlerini not ettim. Merak edersen ben de seni bloguma beklerim. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bare it all hem kalıcılık hem renk olarak mükemmel gerçekten..
      bu arada takipteyim :)

      Sil
  4. favorim bare it. Bu arada Blog keşif etkinliğinden geliyorum. Sizi takibe aldım bloğuma da bekliyorum bloğum için tık tık

    YanıtlaSil