28 Kasım 2015 Cumartesi

wet n wild walking on eggshells far paleti

herkese merhaba,

wet n wild dan en sevdiklerimden biri olan walking on eggshells üçlü far paletini inceleyeceğiz bugün. 


ambalaj tasarımı çok tatmin edici olmasa da, içindeki farların güzelliği ürünün bu eksisini görmezden gelmenize yetiyor.


walking on eggshells, wet n wild üçlü far paletleri içinde en doğal, en günlük kullanıma uygun, en risksiz tonlar içereni. bu yüzdendir ki, far sürmek istediğim günlerde, aklımda özellikle bir far yoksa, elim hemen bu palete gidiyor.

eyelid, crease, browbone
farlardan üçü de ışıltılı yapıda, yumuşacık ve renk vermeleri çok başarılı. browbone, inci rengi de denilen bir krem; crease, bronz açık kahve; eyelid ise, şampanya tonlarında. ben genelde isimlerine paralel olarak kullanıyorum bu farları. browbone rengiyle kaş altımı ve göz pınarlarımı aydınlatıyorum. crease rengini gözümün katlanma bölgesinde ve dış köşelerinde kullanıyorum. eyelid rengini de göz kapağıma, özellikle ortasına uyguluyorum.

browbone, crease, eyelid

çok sevdiğim bu paletten bir tane de sizlerden birine armağan etmek istedim.. eğer hala çekilişime katılmadıysanız buraya tıklayarak katılabilirsiniz.

okuduğunuz için teşekkür ederim,
mutlu haftasonları 

4 yorum:

  1. Wet and wild farlarini cok begeniyorum ozellikle comfort zone paletini. Blogu takibe aliyorum. Bende beklerim..

    YanıtlaSil
  2. aynı paletten bende de var henüz kullanmadım öyle ağzı kapalı çekmecede duruyo :D

    YanıtlaSil