11 Eylül 2017 Pazartesi

Bitenler 8

Herkese merhaba,
Bitenler serisinin sekizinci bölümüyle karşınızdayım:)
Bakalım neler bitmiş ya da çöpe gitmiş..


le petit marseillais duş jeli: kokusu ferah olduğu için sevdiğim bir duş jeli, stoklarımda büyük boyu var. sıcak suda kokusunun bir miktar değiştiğini düşünüyorum.

renu lens solüsyonu: favorim 

rexona deodorant: kofreden çıkan bu deodorantın kokusu fena değildi, koruması konusunda bir sıkıntı yaşamadım.

natura therapy saç bakım yağı: içerisinde bir çok bitkisel yağ bulunan saçları hızlı uzatma iddiası olan bir adnan akat ürünü. kullandığım dönemde saçlarımı yumuşatmıştı onun dışında bir miktar da olsa hızlı uzatma etkisini gözlemledim diyebilirim. piyasadakilerden biraz daha doğal bir ürün arıyorsanız şans verebilirsiniz. 

nivea q10 el kremi: çok fazla el kremi kullanan biri değilim ama nivea nın q10 serisi ürünlerini etkili buluyorum. bu el kremi de keza aynı şekilde. tekrar alırım.


maybelline pudra: maybelilline in mat etkili bu pudrası fena değildi, sıradan bir pudraydı. tekrar alacağım bir ürün değil.

garnier bb krem: ikinci tüpünü halihazırda kullandığım bb krem. bendeki karma ve yağlı ciltler için olan versiyonu. ürünün ince yapıda ve örtücülükte oluşunu, ten rengimle uyumunu, spf içermesini ve kokusunu seviyorum. 

nivea q10 göz kremi: tekrar aldığım bir ürün daha. nemlendirmesi benim çok kuru olmayan göz çevreme yeterli geliyor.

max factor 2000 calorie maskara: kirpiklere güzel hacim veren bir maskara. severek kullandım.

first time göz kalemi: çok eski bir ürün olduğundan çöpe gönderdim.

carla eyeliner: tarihinden emin olamadığım için çöpü boyladı.


okuduğunuz için teşekkür ederim,
görüşmek üzere.

1 yorum: