10 Şubat 2018 Cumartesi

BİTENLER 9

merhaba,

bir süre önce bitirmiş olduğum ürünler hakkındaki fikirlerimi fotoğrafları eşliğinde paylaşmak istiyorum.

syoss şampuan

syoss şampuan: memnun kalmadığım bir ürünle başlıyorum. kullandığım dönemde saçlarımı kuruttuğunu düşünüyorum. muhtemelen bir promosyondan satın aldığım bu şampuanı tekrar almayı düşünmüyorum.
taft saç spreyi: bu ürünü saçımı toplarken çıkan bebek saçlarını yapıştırmak için kullandım. benim için yeterliydi.
sensodyne ağız çalkalama suyu: muadillerine kıyasla daha yumuşak tadı olduğu için hep bunu tercih ediyorum.
garnier makyaj temizleme suyu: bana göre vazgeçilmez bir makyaj çıkarıcı değil. ekonomik olduğu için tercih ediyorum, şu an bunun yerine avene in micellar suyunu kullanıyorum. aralarında bir fark gözlemleyemedim.
le petit marseillials sıvı sabun: güzel köpürüp elleri kurutmayan bir formülü olsa da kokusunu hiç beğenmediğim için tekrar alınmayacak. portakal çiçeği deyince daha ferah bir koku bekledim ama bayık bir kokuyla karşılaştım

bepanthen

bio true solüsyon: renu ile dönüşümlü olarak kullanıyorum. gayet memnunum
avon saç serumu: avonun meşhur ürünlerinden biri olan bu serum benim beklentimi karşıladı. öncelikle kokusu gerçekten çok güzel. bir iki pompası orta uzunluktaki saçlarımı yumuşatmaya yetiyordu. elimde başka serumlar olduğundan tekrar almadım ama alabilirim. tabi hala satışta ise..
bepanthen: bepanthen in bepanthen olduğu zamanlardan kalma bu kremi çekmecemde daha fazla tutmamak için vücuduma uygulayıp bitirdim. biliyorsunuz artık bepanthol oldu adı. yaralarda, yanıklarda ya da yalnızca nemlendirme amaçlı kullanılabiliyor. merhem kadar etkisini görmedim 
kağıt törpü: ???


brulee far

maybelline falsies maskara: favori maskaralarımdan biri. maybelline hep daha iyi maskaralar geliştirmese sürekli olarak kullanacağım maskara bu olurdu. ama yenileri denemeyi seviyorum.

rimmel london eyeliner: keçeli kalem ucuna benzeyen ucunu kullanışsız buldum ayrıca çok çabuk grileşti. kısacası vasat bir eyeliner 
essence concealer: başarısız bulduğum bir ürün daha. kapatıcılık sıfır, kalıcılık sıfır. 
wet'n wild brulee far: bitmeden yenisi alınan bir far iken son zamanlarda unuttuğum bir ürün oldu. genelde yerine far paletlerindeki benzer renkleri kullanıyorum. göz kapağı nötrlemede efsane bir far olduğu gerçeğini değiştirmiyor tabi bu.

çoğunlukla sevmediğim ürünlerden kurtulma bitenleri gibi bir bitenler oldu sanırım:)

okuduğunuz için teşekkür ederim
görüşmek üzere


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder