19 Nisan 2014 Cumartesi

avon clearskin invigorating scrub

merhabalar,

bugün sizlere en sevdiğim peeling ürününden bahsedeceğim. kendisi avonun clearskin serisinin peelingi. ya da peelingi idi mi demeliyim bilmiyorum çünkü seriyi yenilediler ve kataloglarda artık göremiyorum. elimdeki tüp bitti bitecek ama bunun gibi bir peeling hala bulamadım maalesef.


bu ürünü çok seviyorum çünkü tanecikleri mikroskobik değil, ele geliyor. ıslak kum gibi desem yerinde bir benzetme yapmış olurum sanırım. uzmanlar peeling ürününün ince tanecikli olmasını ve peeling yaparken cildi çizmemeye özen gösterilmesi gerektiğini söylüyorlar ama ben nedense ince yapılı peeling ürünlerinin ölü deriyi temizleyemediğini düşünüyorum.



nasıl kullanıyoruma gelirsek, haftada bir ya da daha sık, özellikle duşun sonunda açılan gözeneklerin üzerine uygulamayı seviyorum. içinde mentol olduğundan kullanım sonrasında cildi ferahlatıyor. 

bu arada peelingle ilgili ufak ama çok fark yaratan bir püf noktası: ürünü kuru yüzünüze, ıslak ellerinizle masaj yaparak uygulayın. cildinizin yumuşacık olduğunu göreceksiniz. 

bana önerebileceğiniz büyük tanecikli bir peeling ürünü var mı?

♥ hoşçakalın ♥

2 yorum:

  1. Yazılarını okurken kum gibi tanecikli olan bu peelinge benzer olarak Diadermine 'in peelingini önerebilirim. Ben hassas ciltli olduğum için çok sevmemiştim onu ama sen sevebilirsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aa ilk alışverişte bakayım ben ona, teşekkürler :)

      Sil