16 Nisan 2014 Çarşamba

essence stays no matter what eyepencil & shadow

merhabalar,

bugünkü konuğumuz essence' in tombul göz kalemleri.


renkli göz makyajı yapmayı seven biriyim. daha doğrusu her gün farklı bişeyler sürüp sürüştüreyim istiyorum. o yüzden siyah veya kahverengi makyaja alternatif olabilecek böyle tatlı renklerde kalemler gördüm mü dayanamıyorum.




essence stays no matter what kalemleri yumuşak bir yapıya sahip, ve renk vermeleri çok iyi. adından da anlaşılacağı gibi kalıcılıkları da çok başarılı, sabahtan akşama kadar aynen kalıyor. bence tek eksisi ince bir çizgi şeklinde uygulamanın pek mümkün olmaması. ben gözümün üstüne ya kalın bir çizgi çekerek ya da dağıtarak kullanıyorum. bu iki rengin kahverengi gözlerimde duruşunu çok sevdim.


essence stays no matter what eyepencil & shadow, özellikle fiyat performans açısından düşünüldüğünde oldukça başarılı bulduğum bir ürün oldu.

♥ hoşçakalın ♥

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder