10 Nisan 2014 Perşembe

missha perfect cover bb cream

merhabalar,

hakkında okuduğum onlarca olumlu blog yazısı ve yorumlarına kayıtsız kalamayıp denemek için en ufak boyunu almıştım. iyi ki de öyle yapmışım. çünkü kullandığım dönemde cildime pek iyi gelmedi, sivilcelenme yaptı. ürünün kıvamı kullandığım diğer bb kremlere göre (ör: garnier yağlı ciltler için olanı) daha koyu, bu sayede vadettiği yoğun kapatıcılığı gerçekleştiriyor belki de.


evet, ürün renk eşitlemede ve kapatıcılıkta başarılı ama açıkçası ben yoğun formüllü bir fondötenden farkını tam olarak idrak edemedim. uzun süreli kullanmadığım için cildi iyileştirici etkileri hakkında yorum yapamayacağım ama spf 42 gibi güçlü bir güneş koruması içeriyor olması olumlu yönleri arasında sayılabilir. yazın güneş kremi ve fondöten yerine yalnızca bu ürünü kullanmak büyük rahatlık olsa gerek. (evet biliyorum dermotologlar her mevsim güneş kremi sürülmesi gerektiğini söylüyorlar ama hangimiz yapıyoruz ki=)


bendeki rengi no:21, 20 ml, fiyatı geçtiğimiz sene 30tl idi. açalı bir sene olmuş, çöpe gitmeden benim blogum eksik kalmasın, missha bb krem yazısı yok denmesin istedim.


♥ hoşçakalın ♥




2 yorum:

  1. dokusunu seviyorum ama gri alt tonlu olduğu için çok da sevemedim maalesef..

    YanıtlaSil
  2. evet haklısın solgun bi görüntü veriyor

    YanıtlaSil